Dimarts, 11 de febrer de 2025
És notícia

Un conegut actor de “Joc de Trons”, deixa l’actuació per ser barista

Avatar photo
Ha decidit prioritzar les necessitats de la seva família per sobre de la fama i l’èxit a la pantalla
joc de trons

Ser actor pot semblar un somni per a molts, però en realitat és una tasca plena de dificultats i sacrificis. Molts joves aspirants lluiten diàriament per aconseguir el paper que els obri les portes d’una carrera estable, i sovint es troben amb camins inesperats. Un exemple clar d’aquesta realitat és Art Parkinson, conegut pel seu paper de Rickon Stark a la icònica sèrie Joc de Trons. Amb només sis anys, Parkinson va debutar a la televisió interpretant el jove Stark, un personatge que, tot i no tenir una gran presència a la trama, va deixar una empremta en els espectadors.

rickon-stark

Malgrat formar part d’una producció de tanta envergadura com Joc de Trons, la trajectòria de Parkinson en la interpretació no ha estat exactament com ell la imaginava. Va ser en altres projectes, com la pel·lícula de terror Freakdog, en què va compartir protagonisme amb Stephen Dillane (Stannis Baratheon a Joc de Trons), quan va aconseguir començar a guanyar la confiança del públic i la crítica.

No obstant això, malgrat els èxits aconseguits, Parkinson ha pres una decisió important: fer una pausa en la seva carrera professional per centrar-se en la seva família, tal com ha informat La Vanguardia. Desitjant ajudar els seus pares, que gestionen la cafeteria The Coffee Tree a Derry, l’actor ha decidit dedicar-se a treballar com a barista en aquest negoci familiar. D’aquesta manera, pot permetre que els seus pares descansin mentre ell continua atenent els clients.

Aquest canvi de direcció reflecteix la maduresa i el sentit de responsabilitat de Parkinson, qui ha decidit prioritzar les necessitats de la seva família per sobre de la fama i l’èxit a la pantalla.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Art Parkinson (@therealartparkinson)

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
reunio-planas-ordeig-regadiu

El ministre Luis Planas i el conseller Òscar Ordeig reflexionen sobre la situació dels regadius a Catalunya

Notícia següent
González Amador

Detenen tres homes amb l’ordinador robat a l’advocada del nòvio d’Ayuso, a punt d’entrar-lo al Marroc

Notícies relacionades