Dimarts, 20 de maig de 2025
És notícia

Torna a obrir una de les botigues més famoses del Parc Central totalment renovada

Avatar photo
La botiga ha millorat molts dels punts ‘crítics’ que tenia a les anteriors instal·lacions com la llum o l’amplitud
Parc Central

A principis del mes passat, una de les botigues més importants i més visitades del Parc Central va tancar les portes per obres. Un mes després, han tornat a obrir i els clients han expressat la seva satisfacció per la renovació que ha millorat l’establiment en punts claus com la il·luminació o l’amplitud.

La botiga Stradivarius, pertanyent a la cadena de roba Inditex, va decidir realitzar una profunda renovació de la seva botiga al Parc Central de Tarragona per modernitzar les instal·lacions. A més, s’ha intentat crear un espai més diàfan per millorar l’experiència dels clients gràcies a l’eliminació del mur que dividia les dues parts de la botiga.

reapertura-stradivarius-parc-central-tarragona
Foto de La Ciutat

La renovada botiga Stradivarius ha millorat la il·luminació i fa més sensació d’amplitud

Gràcies a aquesta renovació, la botiga que està a pocs metres de l’entrada per l’avinguda Ramón y Cajal ha millorat considerablement la seva il·luminació. A més, han incorporat un aparador a la part esquerra on els clients podran veure els últims conjunts de la marca. D’igual forma, els clients que pugin per les escales mecàniques des de la planta menys 1 veuran una botiga molt més àmplia i atractiva, en comparació amb les instal·lacions anteriors.

Per a molts usuaris, el tancament d’Stradivarius els va agafar per sorpresa, però poc més d’un mes després, les obres ja han finalitzat. La renovació de la botiga pertanyent a la cadena Inditex l’ha convertit en una de les més actualitzades i atractives del centre comercial tarragoní. A més, la finalització de les obres ha arribat en un moment clau a les portes de la Setmana Santa i la campanya d’estiu, en la que els responsables del Parc Central tenen grans expectatives degut a les bones dades de l’any passat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un cotxe bolca al mig de l’N-240 i el conductor queda atrapat

Notícia següent

L’Hospitalet de Llobregat es converteix en la capital de l’esport amb l’Enroda’t

Notícies relacionades