El Nàstic de Tarragona inicia el partit de tornada dels Play-Offs guanyant gràcies a l’estratègia de Luis César Sampedro. A l’enfrontament del passat dissabte al Nou Estadi de Tarragona, el tècnic grana va sortir amb una alineació amb un sol davanter. Tot i això, a la segona part va treure a Pablo Fernández, qui va causar gran sensació de perill a Gazzaniga i va marcar el gol de l’empat.
Després de declarar en roda de premsa que alinear a dos davanters centres seria una “irresponsabilitat”, Sampedro ha sorprès el Real Murcia CF apostant des d’un inici per Antoñín i Pablo Fernández. El Nàstic necessita la victòria costi el que costi i aquest podria estar el principal motiu d’aquest renovat onze inicial. A més, la suplència de Pablo Fernández va ser molt criticada per l’afició tarragonina al partit d’anada, el que demostra que el seu tècnic també té en compte les preferències dels aficionats.
El tècnic grana també renova la medul·lar
D’altra banda, sobre la gespa de l’estadi Enrique Roca també jugarà Marc Montalvo. La dupla en atac no és l’única fonamental al Nàstic i l’associació del de Riudoms amb Ander Gorostodi té l’objectiu de facilitar la sortida de pressió dels murcians. Per contra, Óscar Sanz estarà a la banqueta, convertint-se en un reforç de garanties per la segona part.
Víctor Narro i Roberto Torres complementaran les posicions davanteres i el mig del camp. Per contra, Luis César Sampedro no ha volgut innovar a l’última línia grana i repetirà amb la línia defensiva formada per Migue Leal, Dufur, Enric Pujol i el capità, Joan Oriol. A més, Dani Rebollo ha de tornar a exhibir la seguretat dels seus millors partits aquesta temporada, ja que els murcians són un equip molt difícil de remuntar com a locals.
Quan falten pocs minuts per l’inici del partit, un miler d’aficionats grana han acompanyat al Nàstic a Múrcia. D’altra banda, el Parc del Francolí comença a rebre a centenars de seguidors per gaudir d’una pantalla gegant on volen celebrar una gran victòria grana que certifiqui el tiquet per la final dels Play-Offs.
Alineació del Real Murcia CF: Gazzaniga, Saveljich, A. González, Loren Burón, Pedro Benito, R.Alcaina, Yriarte, David Vicente, Kike Cadete, Flakus i Moha.