Dimecres, 30 d'abril de 2025
És notícia

Quins diumenges i festius obriran els establiments comercials el 2026?

Avatar photo
Els centres comercials i les botigues obriran fins a 10 dies festius per any

Els centres comercials i les botigues s’han convertit en un dels màxims reclams de les ciutats pels seus residents i pels veïns propers. Les èpoques de major afluència són durant l’estiu i la campanya de Nadal, per la qual cosa el Consell Assessor de Comerç ha publicat el calendari d’obertura del 2026.

El pròxim any, s’han establert vuit dies aplicables a tot l’estat, deixant altres dos a disposició dels ajuntaments. D’aquesta forma, els establiments comercials obriran fins a 10 dies festius per any. A més, cada municipi pot canviar dues dates del calendari general per altres festius, locals o no, llevat dels dies 1 i 6 de gener, el diumenge i el Dilluns de Pasqua, l’1 de maig, el 24 de juny, l’11 de setembre i els dies 25 i 26 de desembre.

El calendari publicat pel Consell Assessor de Comerç és:

  • 4 de gener (Campanya de Reis)
  • 15 d’agost (Campanya d’estiu)
  • 12 d’octubre (Inici temporada d’hivern)
  • 29 de novembre (divendres negre)
  • 6 de desembre (Campanya de Nadal)
  • 13 de desembre (Campanya de Nadal)
  • 20 de desembre (Campanya de Nadal)
  • 27 de desembre (Campanya de Nadal)

D’altra banda, l’organisme ha apuntat que en el cas de no designar les dues dates restants, aquests festius s’aplicaran els dies 11 de gener i 8 de desembre.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Declaració de la renda 2024: tot el que has de saber

Notícia següent

Barcelona invertirà la taxa turística en millorar les condicions laborals de les cambreres de pis

Notícies relacionades