LES ESCOLLIDES DEL DIA

Una botiga del Parc Central canviarà de nom per promocionar la llengua catalana

L’establiment ha acordat aquesta mesura abans d’una temporada estival amb molt bones expectatives

El Parc Central afronta una de les temporades estivals amb millors expectatives pel que respecta al turisme dels últims anys. L’arribada de creuers al Port de Tarragona i l’atractiu històric de la ciutat es converteixen cada estiu en un gran reclam que es complementa a la perfecció amb les diferents marques del centre comercial. Tot i això, poques setmanes abans d’aquest auge d’afluència i l’entrada en vigor de l’horari fins a les 22 hores per les botigues, una d’aquestes canviarà de nom.

L’establiment del FC Barcelona, el qual va obrir l’octubre del 2022, canviarà el seu nom per “Barça Botiga”. El club ha confirmat la mesura després de l’acord entre la Junta Directiva per “reforçar el compromís amb la promoció de la llengua catalana“.

Foto del FC Barcelona

El canvi de nom a ‘Barça Botiga’ es realitzarà de forma progressiva

Tot i que aquesta mesura s’aplicarà de forma progressiva a les botigues en línia i físiques, l’establiment del Parc Central podria canviar el seu nom abans de la temporada d’estiu.

En aquests moments, l’únic establiment comercial del FC Barcelona que ja llueix el nou nom ha estat “la botiga insígnia de l’estadi”. A més, han confirmat que aquesta decisió afectarà a tots els punts de venda, siguin oficials o amb llicència. D’aquesta forma, en la demarcació de Tarragona canviaran de nom l’establiment del Parc Central i l’ubicat al passeig Jaume I de Salou.

Foto de @ccparccentral

El Barça ha confirmat que canviarà el nom a les botigues del Parc Central i de Salou

El FC Barcelona ha confirmat en un comunicat que la botiga del Parc Central és una de les 15 que compta amb la gestió directa del club. En canvi, la ‘Barça Botiga’ de Salou es troba entre les sis amb règim de llicència.

Òmnium Cultural va crear el moviment “Català per a Tothom: a cada barri, a cada escola, a cada feina” i ara el FC Barcelona té l’objectiu d’impulsar-ho. A més, el club blaugrana sempre ha aprofitat la seva rellevància social i cultural per “defensar els valors fundacionals del catalanisme”. Per això, quina millor forma que aprofitar els seus punts de venda per apropar el català als clients, especialment turistes que visiten el país per gaudir de la cultura i els espais emblemàtics.

Ismael Lobo

Graduat en Periodisme per la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Redactor de continguts d'actualitat.

Missatges recents

Un cotxe cau vint metres i queda bolcat en una riera

Els Bombers han rescatat aquest dijous a la tarda els dos ocupants d'un vehicle que ha caigut des de la…

9 hores fa

Rescat d’urgència a Vilanova i la Geltrú: eviten la caiguda d’una gossa des d’un segon pis

Moments de tensió aquest dijous al migdia a Vilanova i la Geltrú, quan una gossa, la Canela, s’ha abocat massa…

9 hores fa

Comença la darrera fase de les obres de millora a l’entorn del supermercat LIDL de Molins

Aquesta setmana han iniciat les obres de millora de la mobilitat i accessibilitat  a la cruïlla entre el carrer Roseta…

10 hores fa

Escàndol a Girona per un grup amb 164.000 seguidors que difonia agressions entre menors

La Guàrdia Civil ha detingut un home a Girona per difondre vídeos d'agressions entre menors a través d'una aplicació de…

10 hores fa

Ja pots saber si el teu cotxe pagarà l’impost del CO₂ corresponent a 2024

L'Agència Tributària de Catalunya ha publicat la llista provisional dels vehicles que han de tributar per l'impost sobre les emissions…

10 hores fa

Augmenta el perill d’allaus a Andorra per l’ascens de temperatures i la falta de regel nocturn

El perill d’allaus a Andorra pujarà lleugerament aquest divendres, segons ha informat el Servei Meteorològic d'Andorra, arran de l’augment de…

10 hores fa

Esta web utiliza cookies.