Dijous, 1 de maig de 2025
És notícia

Una botiga del Parc Central canviarà de nom per promocionar la llengua catalana

Avatar photo
L’establiment ha acordat aquesta mesura abans d’una temporada estival amb molt bones expectatives
Parc Central

El Parc Central afronta una de les temporades estivals amb millors expectatives pel que respecta al turisme dels últims anys. L’arribada de creuers al Port de Tarragona i l’atractiu històric de la ciutat es converteixen cada estiu en un gran reclam que es complementa a la perfecció amb les diferents marques del centre comercial. Tot i això, poques setmanes abans d’aquest auge d’afluència i l’entrada en vigor de l’horari fins a les 22 hores per les botigues, una d’aquestes canviarà de nom.

L’establiment del FC Barcelona, el qual va obrir l’octubre del 2022, canviarà el seu nom per “Barça Botiga”. El club ha confirmat la mesura després de l’acord entre la Junta Directiva per “reforçar el compromís amb la promoció de la llengua catalana“.

barça-botiga-canvi-nom
Foto del FC Barcelona

El canvi de nom a ‘Barça Botiga’ es realitzarà de forma progressiva

Tot i que aquesta mesura s’aplicarà de forma progressiva a les botigues en línia i físiques, l’establiment del Parc Central podria canviar el seu nom abans de la temporada d’estiu.

En aquests moments, l’únic establiment comercial del FC Barcelona que ja llueix el nou nom ha estat “la botiga insígnia de l’estadi”. A més, han confirmat que aquesta decisió afectarà a tots els punts de venda, siguin oficials o amb llicència. D’aquesta forma, en la demarcació de Tarragona canviaran de nom l’establiment del Parc Central i l’ubicat al passeig Jaume I de Salou.

barça-botiga-parc-central
Foto de @ccparccentral

El Barça ha confirmat que canviarà el nom a les botigues del Parc Central i de Salou

El FC Barcelona ha confirmat en un comunicat que la botiga del Parc Central és una de les 15 que compta amb la gestió directa del club. En canvi, la ‘Barça Botiga’ de Salou es troba entre les sis amb règim de llicència.

Òmnium Cultural va crear el moviment “Català per a Tothom: a cada barri, a cada escola, a cada feina” i ara el FC Barcelona té l’objectiu d’impulsar-ho. A més, el club blaugrana sempre ha aprofitat la seva rellevància social i cultural per “defensar els valors fundacionals del catalanisme”. Per això, quina millor forma que aprofitar els seus punts de venda per apropar el català als clients, especialment turistes que visiten el país per gaudir de la cultura i els espais emblemàtics.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

MoraBanc tanca el 2024 amb un benefici de 57,7 milions d’euros

Notícia següent

La 5a Gala de Cultura Vicentina reconeix el teixit associatiu de Sant Vicenç dels Horts

Notícies relacionades