Diumenge, 11 de maig de 2025
És notícia

Únics Cerdanya organitza una jornada de bàsquet inclusiu a Llívia

Avatar photo

Aquest pròxim dissabte, 11 de novembre, Llívia acollirà una jornada de bàsquet inclusiu amb la participació d’11 equips –en representació de sis clubs–. La competició ha estat organitzada pels Únics Cerdanya i forma part de la lliga esportiva FEDIC (Foment de l’Esport per a persones discapacitades intel·lectuals de Catalunya). La prova es desenvoluparà durant el matí de dissabte —de 10 h a 14 h— al poliesportiu de Llívia, i l’entrada és gratuïta per a tothom.

La competició reunirà a més de 150 esportistes vinguts d’arreu de Catalunya i Andorra. Els equips que hi participen són de Blanes, Pineda de Mar, la Seu d’Urgell, Cornellà, Llívia i Andorra.

La prova finalitzarà amb un dinar de germanor, amb fideuada per a tots els assistents.

A nivell estrictament esportiu, la competició té l’al·licient afegit de confirmar els Únics Cerdanya en el lideratge provisional de la lliga.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

ExpoNadó torna a la Fira Sabadell l’11 i 12 de novembre

Notícia següent

La Diputació de Lleida mantindrà la col·laboració amb els programes d’Unió de Pagesos per al 2024

Notícies relacionades