L’associació de comerciants de Tremp, el Comerç Associat de Tremp (CAT), ha preparat una campanya de Nadal per promoure les compres de proximitat, que afavoreixen la sostenibilitat i contribueixen al manteniment de l’economia local.
La campanya va arrencar a les xarxes socials amb una sèrie de publicacions adreçades a sensibilitzar trempolines i pallaresos sobre la compra de proximitat com a primera opció. I durant el pont de desembre s’ha donat el tret de sortida de la campanya a les botigues, on amb el tiquet de compra tots els clients entren al sorteig d’un televisor valorat en 500 €.
A més, del 22 de desembre al 4 de gener, l’entitat ha organitzat una sèrie d’activitats de carrer en diferents punts de l’eix comercial, totes elles vinculades al circuit que farà cada dia, matí i tarda el “trenet del CAT”.
Les activitats, que van des de tallers infantils fins a concerts, s’han organitzat amb la col·laboració de diferents entitats de la ciutat i d’establiments adherits a l’associació. Tothom que desitgi pujar al trenet, podrà adquirir els passis a les botigues i serveis associats al CAT.
La campanya compta amb el suport de l’Ajuntament de Tremp, a través del seu projecte comarcal de dinamització comercial #FemPallars.