Tremp reivindica el comerç de proximitat amb un Nadal “sobre rodes”

Amb el tiquet de les compres fetes durant el pont de desembre, tots els clients entren al sorteig d’un televisor valorat en 500 €

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

L’associació de comerciants de Tremp, el Comerç Associat de Tremp (CAT), ha preparat una campanya de Nadal per promoure les compres de proximitat, que afavoreixen la sostenibilitat i contribueixen al manteniment de l’economia local.

 

La campanya va arrencar a les xarxes socials amb una sèrie de publicacions adreçades a sensibilitzar trempolines i pallaresos sobre la compra de proximitat com a primera opció. I durant el pont de desembre s’ha donat el tret de sortida de la campanya a les botigues, on amb el tiquet de compra tots els clients entren al sorteig d’un televisor valorat en 500 €.

 

A més, del 22 de desembre al 4 de gener,  l’entitat ha organitzat una sèrie d’activitats de carrer en diferents punts de l’eix comercial, totes elles vinculades al circuit que farà cada dia, matí i tarda el “trenet del CAT”.

 

Les activitats, que van des de tallers infantils fins a concerts, s’han organitzat amb la col·laboració de diferents entitats de la ciutat i d’establiments adherits a l’associació. Tothom que desitgi pujar al trenet, podrà adquirir els passis a les botigues i serveis associats al CAT.

 

La campanya compta amb el suport de l’Ajuntament de Tremp, a través del seu projecte comarcal de dinamització comercial #FemPallars.