Dissabte, 19 d'abril de 2025
És notícia

Admeten la querella d’una mestra acusada d’haver netejat la boca amb sabó a dos alumnes

Avatar photo
Davant d’una falta de respecte d’un alumne a una companya, la professora de Bellver de la Cerdanya diu que només va fer servir la frase feta

El jutjat d’Instrucció de la Seu d’Urgell ha admès a tràmit la querella d’una professora del CEIP ‘Mare de Déu de Talló’ de Bellver de Cerdanya per prevaricació administrativa, i contra el marit d’una altra professora companya de treball, per incitació al delicte de prevaricació i calumnies.

La mestra defensa que va ser acusada falsament d’haver netejat la boca amb sabor a dos alumnes quan en realitat només havia fet servir la frase feta. Assegura que els querellats ho van fer servir per fer córrer la mentida i així poder-la fer fora. Diu que els fets han provocat que ara hagi d’estar de baixa per ansietat i depressió. Segons el despatx que la representa, Sammos Legal, la querella també apunta el Govern com a part civil responsable.

Segons el soci del bufet d’advocats Luis López, els fets van tenir lloc quan la querellant estava impartint classes d’anglès al col·legi i una de les alumnes es va queixar pel comentari d’un company. Tal com afirmen que va quedar demostrar, la nena va explicar a la mestra que un company li havia dit que l’altre “li ficaria la polla pel cul”.

Davant aquesta situació, la mestra va dir a l’alumne que no s’ho podia creure i que caldria “rentar-se la boca amb sabó”, i li va exigir que demanés perdó en públic a la nena. Posteriorment, l’alumna també va acusar l’altre alumne i la mestra va tornar a exclamar que ell també s’hauria de “rentar la boca amb sabó”.

Això no obstant, segons els advocats, des de la direcció del centre es va qualificar de molt greu l’expressió de la mestra i per això la van obligar a demanar perdó a les famílies dels nens perquè van considerar que havia portat a terme la pràctica.

Les famílies reunides van entendre la gravetat del comentari dels seus fills i van acceptar com a normal el que va dir la mestra, segons la seva defensa. La mestra, però, va ser expedientada per una falta lleu.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El tiroteig de dissabte a Terrassa queda desmentit

Notícia següent

Detingut un francès que estafava amb falsos tràmits d’estrangeria a l’Empordà

Notícies relacionades