fbpx
Dilluns, 26 de febrer de 2024
És notícia

Entra en funcionament la nova oficina d’atenció al públic de l’Ajuntament de Tremp

Avatar photo

La posada en marxa de la nova oficina respon a la voluntat de donar servei a les persones i adaptar-lo a les noves circumstàncies

A partir d’avui dilluns, 30 d’agost, es posa en marxa la nova oficina d’atenció als ciutadanans ubicada a la planta baixa de l’Ajuntament de Tremp.

Aquest nou espai s’estructura en diferents serveis. Compta amb un taulell de recepció d’atenció ràpida i cita prèvia, una sala per efectuar tràmits relacionats amb el registre, un espai d’atenció amb capacitat per atendre a tres usuaris per realitzar tràmits especialitzats. Complementàriament la planta baixa de l’Ajuntament acull el Faciet i la Bepeta, gegants de Tremp; la Cremablat, bèstia de la Colla de Diables Lo Peirot i els capgrossos de la ciutat.

Aquesta reforma es realitza amb la voluntat d’assolir la màxima eficiència en el servei. Els usuaris ja no hauran de circular per la casa consistorial i buscar les oficines per ser atesos, amb el servei de cita prèvia i la localització de la nova oficina, es reduiran els temps d’espera i l’atenció serà més ràpida.

L’horari d’obertura presencial és de 9h a 14h amb cita prèvia i es poden fer els tràmits habituals, com la presentació de sol·licituds diverses, de certificats, tràmits d’empadronament, etc.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’aplicació Mou_T_B integra la compra de paquets de 10, 20, 30 i 40 viatges d’autobús

Notícia següent

Blanes intensifica la crida a vacunar-se

Notícies relacionades