Divendres, 24 de gener de 2025
És notícia

El Món Màgic de les Muntanyes de la Seu d’Urgell presenta els actes d’enguany

Avatar photo
Nadales al Carrer i concert de Nadal amb els Pastorets són els actes destacats del programa
20241214_Nadales carrer i concert de Nadal de la Seu d'Urgell

La programació nadalenca del ‘Món Màgic de les Muntanyes’ de la Seu d’Urgell compta novament per aquest dissabte 14 de desembre amb la proposta musical ‘Nadales al carrer’. Com ja és tradició, aquesta proposta musical anirà a càrrec de l’alumnat infantil del centre: els nens i nenes de sensibilització (de 3 a 6 anys) de l’Escola Municipal de Música (EMM).

Amb el suport d’un grup instrumental, aquests infants interpretaran les Nadales: Ja ve Nadal (Jan Holdstock), Nadal Nadal (Núria Palau i Eulàlia Abad), Estel de Nadal (Marta Canellas) i Amb la llum del fanalet (Jaume Moreno), fent un recorregut musical a les tradicions d’aquestes dates.

Les actuacions seran a les 12.30 hores, al punt màgic de la Melodia dels Desitjos (plaça de les Monges), i a les 13.00 hores, al punt màgic de la Fada del Quer (carrer Regència d’Urgell).

Des de la direcció de l’EMM s’anima a la ciutadania a acompanyar i donar tot l’escalf a aquests petits grans músics que en algun d’ells serà el primer cop que actuaran dalt d’un escenari.

 

Concert de Nadal: Els Pastorets

Els grups de cant coral seran els protagonistes en aquesta ocasió del tradicional Concert de Nadal. L’actuació tindrà lloc també aquest dissabte 14 de desembre, a les 17.00 hores, a la sala Sant Domènec. L’entrada és lliure.

Enguany, una versió de Carles Mesa dels tradicionals “Pastorets”, serà interpretada per cantaires de 7 a 12 anys, juntament amb un combo format per professorat de l’escola.

La cantata comptarà, a més, amb la participació de joves actors i actrius del mateix centre i del Conservatori de Música dels Pirineus, així com antics alumnes, que posaran en escena les peripècies d’en Lluquet i en Rovelló per vèncer les forces del mal.

Per poder realitzar aquest concert, cantaires, músics i actors han fet assajos i sessions de treball durant tot el trimestre, incrementant l’esforç les darreres setmanes.

La direcció de l’Escola Municipal de Música agraeix la implicació de tots i cadascun dels i les alumnes i també de les famílies, del professorat i de tots els professionals que donen suport un cop més amb l’objectiu que aquestes activitats siguin tot un èxit i tant l’alumnat com públic assistent puguin gaudir-ne.

20241214_Nadales carrer i concert de Nadal de la Seu d'Urgell

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Cues quilomètriques d’entrada a Barcelona per l’A2

Notícia següent
contracte lloguer

Una notària condemnada a pagar 285.000 euros per mentir a la signatura d’una escriptura

Notícies relacionades