Al Pirineu, les vaques són uns veïns més i està normalitzat que en moltes algunes ocasions es deixin veure a prop de les carreteres. Tot i això, en aquesta ocasió un dels animals hauria atacat un agent dels Mossos d’Esquadra que estava intentant fer-la fora de la via.
Els fets han tingut lloc a la Vall d’Aran i tal com ha informat El Caso, l’agent ha sortit disparat a causa de l’impacte i l’han traslladat a l’Hospital Vall d’Aran. L’incident ha tingut lloc aquest passat divendres al voltant de les 9 de la nit a l’N-320. Una patrulla del departament de Trànsit va localitzar a la vaca i quan intentaven fer-la fora de la via per evitar un accident greu, l’agent va ser atacat.
Segons han informat fonts policials, l’agent ferit va volar diversos metres per l’aire. Tot i això, l’afectat solament hauria patit ferides lleus, principalment rascades i contusions. Per sort, en aquesta ocasió no s’han lamentat ferides greus, però els Mossos han utilitzat aquest cas per avisar a la població que davant de la presència d’aquests animals a la via, avisin a les autoritats i no intentin fer-les fora pel seu compte.