Entra en funcionament la nova oficina d’atenció al públic de l’Ajuntament de Tremp

La posada en marxa de la nova oficina respon a la voluntat de donar servei a les persones i adaptar-lo a les noves circumstàncies

A partir d’avui dilluns, 30 d’agost, es posa en marxa la nova oficina d’atenció als ciutadanans ubicada a la planta baixa de l’Ajuntament de Tremp.

Aquest nou espai s’estructura en diferents serveis. Compta amb un taulell de recepció d’atenció ràpida i cita prèvia, una sala per efectuar tràmits relacionats amb el registre, un espai d’atenció amb capacitat per atendre a tres usuaris per realitzar tràmits especialitzats. Complementàriament la planta baixa de l’Ajuntament acull el Faciet i la Bepeta, gegants de Tremp; la Cremablat, bèstia de la Colla de Diables Lo Peirot i els capgrossos de la ciutat.

Aquesta reforma es realitza amb la voluntat d’assolir la màxima eficiència en el servei. Els usuaris ja no hauran de circular per la casa consistorial i buscar les oficines per ser atesos, amb el servei de cita prèvia i la localització de la nova oficina, es reduiran els temps d’espera i l’atenció serà més ràpida.

L’horari d’obertura presencial és de 9h a 14h amb cita prèvia i es poden fer els tràmits habituals, com la presentació de sol·licituds diverses, de certificats, tràmits d’empadronament, etc.