Creen una campanya per estimular la venda de productes del Pallars

Avatar photo

Productors i comerços del Pallars Jussà participen en la campanya que promouen el programa Al teu gust aliments del Pallars, l’Associació APAT de professionals turístics i el Geoparc Orígens

Aquesta setmana arrenca la campanya Cadena de Valors al Pallars Jussà. La proposta, que neix de la cooperació entre els sector públic i el sector privat, vol reivindicar el consum de proximitat com una eina per garantir la supervivència de moltes petites empreses i el manteniment dels valors que hi estan enllaçats.

Cadena de Valors s’ha programat com a continuïtat de les accions iniciades durant el confinament #emquedoacasaimenjolocal // #emquedoacasaicomprolocal  i que van facilitar la posada en marxa de la plataforma de venda online a la web www.delpallarsacasa.cat i ofertes i lots a diferents comerços de la comarca.

En aquesta ocasió, la campanya vol fer visibles les dificultats de moltes empreses i famílies del territori per mantenir en funcionament els seus negocis al no poder exercir la seva activitat habitual. I vol recordar als consumidors que cada acte de consum és rellevant per ajudar a que l’economia local pugui sobreviure.

Si bé la iniciativa sorgeix del sector agroalimentari i de la restauració, l’àmbit en que se centren tant l’associació APAT com el programa Al teu gust, aliments del Pallars de l’Ajuntament de Tremp, aquesta vol posar de manifest la importància de la compra conscient i dels petits gestos en tots els àmbits del comerç local.

Així, Cadena de Valors vol fer visible la connexió entre les accions individuals dels consumidors i el manteniment del teixit empresarial del territori. Per fer-ho, l’acció apel·la als valors personals i col·lectius que han de prevaldre i que contribuiran a capgirar la situació.

La campanya s’adreça tant a públic local, per a qui ha de tenir un paper destacat el comerç de proximitat; com forà, a qui s’adreçarà a la web www.delpallarsacasa.cat  on també es troben referenciades altres botigues online de productors locals.

La campanya s’organitza en diferents accions:

  • Creació de Cistelles de valors que els consumidors podran trobar a les botigues especialitzades de la comarca i a la web delpallarsacasa.cat.
  • Creació de materials de difusió (postals i cartellera, en paper i digital)
  • Promoció a les xarxes socials, amb la implicació del sector productiu i comercial i a partir de l’etiqueta #CadenaDeValors

Publicació d’un relat il·lustrat amb el títol de Cadena de Valors. El relat, explica a través de personatges ficticis aquesta relació en cadena entre les empreses i consumidors i els valors que els vinculen.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tornen a trobar restes de coronavirus en carn congelada

Notícia següent

5a edició del Concurs Puja al tren! A les biblioteques de l’Alt Penedès i el Garraf

Notícies relacionades