El dia 4 de gener va concloure la campanya de Nadal que ha organitzat el Comerç Associat de Tremp. La proposta de l’entitat per a aquestes festes ha estat un calendari d’activitats organitzades a l’entorn comercial i enllaçades amb un petit tren urbà, que ha estat en funcionament des del 22 de desembre, oferint un circuit circular a la clientela dels establiments adherits al CAT.
L’últim dia de campanya va tenir lloc el sorteig del televisor entre totes les butlletes de compra recollides. El premi va ser per a Pilar Mitjana i l’establiment que el va repartir va ser Carnisseria Castilló.
Aquesta campanya ha generat molta expectació i ha mobilitzat la ciutadania al llarg de la temporada de Nadal. En total, entre tiquets venuts i obsequiats als clients, s’han gaudit 1800 passejades. La Junta de l’associació, valora positivament la campanya que malgrat ser costosa i suposar un esforç més als comerços i serveis a l’hora de gestionar la demanda, ha afavorit la compra de proximitat i ha ajudat a fixar despesa al municipi.
El CAT es mostra satisfet, no només amb els resultats de la campanya, sinó també per la col·laboració que ha tingut de nombroses entitats de Tremp que han participat en diverses activitats al llarg de l’edició; és el cas de la colla de Diables lo Peirot, la Casa del Sol Naixent, el grup de gòspel Go Go Pallars o l’Orfeó de Tremp, entre altres.
Aquesta campanya ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tremp i del Consell Comarcal del Pallars Jussà.