Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

Dos conductors drogats, quatre ganivets requisats i quinze infraccions detectades en un control a la Garrotxa

Avatar photo
També es va detenir un home en relació a un expedient d’estrangeria

Un control de trànsit a la Vall d’en Bas (Garrotxa) el passat 20 de novembre per part dels Mossos d’Esquadra, la Policia Nacional i la Guàrdia Civil s’ha saldat amb més d’una vintena de denúncies. La majoria (quinze) van ser per infraccions en el transport, especialment per excés de pes en el vehicle. En concret, set van ser per aquest fet.

A més, els agents de la policia espanyola també van identificar 29 persones, quatre de les quals portaven un ganivet a sobre, motiu pel qual se’ls va denunciar i requisar l’arma. A més, entre la vintena de controls d’alcohol i drogues que es van fer, els Mossos van detectar dues persones que van donar positiu en drogues, una en marihuana i l’altra per cocaïna.

El dispositiu es va dur a terme durant el matí del mateix dia 20 de novembre a la carretera C-152 al seu punt quilomètric 43, dins del terme municipal de la Vall d’en Bas. A més, la Policia Nacional va detenir una persona per un expedient relacionat amb la llei d’estrangeria i van obrir-ne dos més a altres persones.

Per la seva part, la Guàrdia Civil, que va donar suport en exercici de les seves competències en àmbit fiscal, va denunciar un vehicle per normativa de medi ambient i també va denunciar a una persona per possessió d’una altra navalla i marihuana.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Alerta pels usuaris de Netflix: una nova estafa et vol robar les dades

Notícia següent

La junta local de seguretat de Cambrils proposa més efectius i col·laboració policial vers el top manta

Notícies relacionades