Aquest divendres 29 de juliol, el Comerç Associat de Tremp (CAT) surt a la plaça Capdevila per celebrar el Tremp market, un esdeveniment de vespre-nit que uneix compres de proximitat, desfilades i espectacles en un ambient festiu i amb moltes sorpreses.
Aquesta serà la segona edició d’una iniciativa del Comerç Associat de Tremp (CAT) que vol posar en valor el comerç de proximitat i la importància que té per al manteniment de la vida als pobles. L’esdeveniment compta amb el suport de l’Ajuntament de Tremp i el seu projecte de dinamització comercial, #FemPallars.
Així, aquest divendres, el públic local i visitant trobarà a la plaça Capdevila, de les 7 de la tarda a les 11 de la nit, diverses parades d’establiments adherits al CAT, a més d’una oferta de menjar i begudes per poder gaudir d’un vespre rodó.
Donarà el tret de sortida a la trobada, un espectacle infantil i un taller de bombolles i es farà també una desfilada de moda i productes de diferents botigues. L’estrella del Market d’enguany serà el Pau de Ponts, que oferirà un concert a quarts de 9 i la cloenda anirà a càrrec d’un dj.