Arriba la nit més esperada de l'any a la Seu d'Urgell amb el correfoc de la Festa Major

El Grup de Diables de l’Alt Urgell es prepara per encendre novament els carrers de la ciutat

12 d'agost de 2024 a les 14:25h

El proper dilluns 26 d’Agost a les 22.30h a la Plaça dels Oms, tindrà lloc l’inici de l’espectacle. Enguany ens sorprendran amb una posada en escena que ens traslladarà a l’època vikinga, donant pas així a l’esperat Correfoc pels carrers del casc antic, passant per carrer Major i Canonges i plaça del Mercat i Pati Palau. De nou, un any més, la plaça dels Oms viurà l’arribada del correfoc amb la cremada de diferents aparells i finalitzarà amb l’espectacular piromusical que els caracteritza.

El grup anima a participar activament d’aquest correfoc, que ja s’ha consolidat com l’activitat més multitudinària de la Festa Major.  Fent-nos gaudir a través d’espurnes, foc i la música tradicional de la seva banda.

També expressa el seu agraïment a totes les entitats, empreses i persones que amb el seu suport el fan possible. També volen fer un sincer agraïment a tots els participants, que any rere any donen exemple amb el seu civisme, fent que el correfoc transcorri sense cap incident.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit