Divendres, 20 de juny de 2025
És notícia

6 anys de presó per a l’home que va agredir sexualment la neboda al Pallars

Avatar photo
L’Audiència jutjarà el mateix dia un individu que hauria fet tocaments a una nena quan anava a l’escola a Lleida
jutjats-lleida-acn-ignasi-gomez

L’Audiència de Lleida jutjarà el 25 de juny dos homes acusats de sengles delictes d’agressió sexual a menors de 16 anys. El primer cas, instruït pel jutjat de Tremp, es remunta l’agost del 2021 en un càmping del Pallars quan, segons la Fiscalia, el processat va entrar de matinada a la tenda de campanya on dormia la neboda i li hauria fet tocaments. El fiscal demana per a l’home 6 anys de presó, 5 anys de llibertat vigilada, el pagament d’una indemnització de 6.000 euros i que no pugui aproximar-se a menys de 500 metres de la menor ni comunicar-se amb ella durant un període superior en 5 anys al temps de condemna. A més, sol·licita que no pugui treballar en feines o oficis que impliquin un contacte directe amb menors d’edat durant 5 anys.

El mateix dia l’Audiència de Lleida preveu jutjar un altre home acusat de fer tocaments a una menor que anava a l’escola, en ple carrer, a la capital del Segrià. Els fets es remunten al juny del 2024, quan el processat hauria assegut la nena a terra i l’hauria agredit.

Segons el ministeri públic, el processat tenia uns trastorns que podien alterar les seves capacitats volitives en relació amb l’impuls sexual, per la qual cosa sol·licita aplicar-li l’atenuant analògica de trastorn mental i condemnar-lo a 3 anys i mig de presó.

A més, la Fiscalia sol·licita 3 anys de llibertat vigilada per a l’home, que no pugui treballar en feines o oficis que impliquin un contacte directe amb menors durant 5 anys, i que indemnitzi la víctima amb 2.000 euros pel perjudici moral causat.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
fanals-solars-tortosa

Solsona soluciona un dels problemes de l’enllumenat amb cinc fanals solars

Notícia següent
pavello-olimpic-reus

Reus presenta una nova línia de subvencions per impulsar l’activitat esportiva

Notícies relacionades