Els Xiquets del Serrallo van viure ahir una de les jornades més importants de la seva història al XXX Concurs de Castells. Els del barri mariner van aconseguir descarregar per primera vegada el 2d8 amb folre, una construcció que fins ara se’ls havia resistit i que va fer esclatar l’eufòria a la Tarraco Arena Plaça. La fita va arribar després de dos intents fallits aquesta temporada.
Els Xiquets del Serrallo van completar la seva actuació amb el 4d8 i el 3d7, però no van poder arrodonir la jornada amb el 3d8, que es va acabar trencant.
Els Marrecs de Salt, guanyadors de la jornada
La victòria de la jornada va ser per als Marrecs de Salt, que van protagonitzar una actuació memorable. Els gironins van descarregar el 7d8, el 5d8 i el 2d8 amb folre abans d'afrontar el gran repte de la jornada: el 4d9 amb folre, el primer de la seva història.
Els Nens del Vendrell van acabar en segona posició amb el 3d8, el 5d8 i el 7d8, mentre que els Castellers de Lleida van completar el podi després de descarregar el 7d8, el 2d8 amb folre i el 3d8. Els lleidatans van signar, a més, la millor actuació de la seva història.
La jornada va acabar abans dels actes de cloenda previstos a causa de les condicions meteorològiques. L’organització va suspendre els pilars de comiat, el lliurament de trofeus i la roda de premsa, mentre que la jornada d'avui ha quedat ajornada fins a les 16 h.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
