Durant els dies 14, 15 i 16 d’octubre, un equip de cinc voluntaris de Protecció Civil de Creixell s’ha desplaçat fins a les Terres de l’Ebre per donar suport a les poblacions afectades pels episodis de fortes pluges.
Els voluntaris participen en activitats de neteja, assistència i suport logístic, treballant braç a braç amb altres agrupacions de voluntaris de Protecció Civil d'arreu del territori.
La seva tasca va ser fonamental per alleujar els efectes de les inundacions i garantir la seguretat de les comunitats afectades.
L’Ajuntament de Creixell ha volgut agrair, en una nota de premsa, la dedicació i l’esforç dels voluntaris, que 'amb la seva tasca altruista demostren valors de solidaritat'. responsabilitat i treball en equip.