Viñuales manté la tradició d'entregar la mona a les Tecles de la ciutat

Aquest dimecres 1 d’abril, l’alcalde Rubén Viñuales lliurarà les mones a les nenes nascudes a Tarragona que porten el nom de Tecla, dins la Setmana Santa tarragonina

31 de març de 2026 a les 13:32h

Demà, dimecres 1 d’abril, a les 12 h, a l’edifici d’Alcaldia, l’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, farà entrega de les mones de Pasqua a totes aquelles nenes nascudes a la ciutat que es diuen Tecla. Aquesta iniciativa forma part dels actes tradicionals vinculats amb la Setmana Santa tarragonina.

Dades i assistents confirmats

Enguany, dintre del grup d’edat establert fins als 17 anys (inclòs), hi ha un total d’11 nenes amb aquest nom. No obstant això, només 8 podran rebre personalment la seva mona durant l’acte oficial, sempre sota l’acompanyament dels seus pares i germans.

Reunió posterior amb la pregonera local

A continuació, a partir de les 13 h, el mateix alcalde acollirà al seu despatx la pregonera designada per aquesta edició de la Setmana Santa tarragonina: Lola Fontana. Es tracta d’una veïna molt compromesa amb diverses entitats socials i benèfiques del municipi.

Seguidament, segons s’ha anunciat oficialment, la pregonera signarà el llibre d’Honor com a part del protocol habitual en aquest tipus d’esdeveniments.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit