La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Vila-seca acaba d’adjudicar per 51.260,75 euros, la contractació del subministrament i instal•lació d’equipament per a l’exercici físic al parc de la Torre d’en Dolça.
En aquest parc es crearan dues zones de salut amb la instal•lació de diversos elements per a l’exercici físic. Concretament hi haurà una àrea dedicada al crossfit, amb una estructura de cross training, steps, bicicletes el•líptiques i bicicletes estàtiques; i una altra àrea dedicada a la pràctica del street workout (calistènia), destinada a usuaris amb una major capacitació esportiva i física.
Aquestes dues àrees estaran senyalitzades i la seva ubicació serà al costat del Raval de la Mar i a la zona de la bassa i quedaran identificades amb noms de la toponímia local: “Els Tres Camins” i “ La Garriga de la Vila”
La Cantada de Sant Jordi de Vila-seca acull més de 400 alumnes i professors
Aquest dimecres s’ha celebrat la tradicional Cantada de Sant Jordi al Celler de Vila-seca. Un acte que, com…