Ja estan en funcionament les àrees de salut al parc de la Torre d’en Dolça

12 de maig de 2020 a les 07:52h

Des de fa algunes setmanes ja es troben en funcionament les dues àrees de salut alparc de la Torre d’en Dolça de Vila-seca.

En aquest parc s’han creat dues zones de salut amb la instal·lació de diversos elements per a l’exercici físic. Concretament s’ha instal·lat una àrea dedicada al crossfit, amb una estructura de cross training, steps, bicicletes el·líptiques i bicicletes estàtiques; i una altra àrea dedicada a la pràctica del street workout (calistènia), destinada a usuaris amb una major capacitació esportiva i física.

Aquestes àrees de salut han rebut també un enjardinament específic i compten amb bancs, fonts d’aigua i amb els cartells informatius específics. Retolats amb noms de la toponímia local com “els Tres Camins” i “ la Garriga de la Vila”, la seva ubicació és al parc de la Torre d’en Dolça, concretament al costat del Raval de la Mar i a la zona de la bassa.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit