El Cos de Sant Antoni, Element Festiu Tradicional d’Interès Nacional, que tindrà lloc aquest diumenge 19 de gener a partir de les 12 del migdia al Parc de la Torre d’en Dolça, comptarà finalment amb la participació de 16 cavalls pura sang anglesos que es repartiran un total de 30.000 euros en premis.
En la primera cursa de 1.700 metres de distància, Premi Parc de la Torre d’en Dolça, competiran un total de 5 cavalls. La segona cursa, Gran Premi Ajuntament de Vila-seca, en la qual es recorre una distància de 2.500 metres, hi participaran 7 cavalls i, per últim, la cursa Premi Patronat Municipal de Turisme de Vila-seca, de 1.700 metres, comptarà amb 4 participants.
Cal recordar que un any més les tradicionals curses es podran seguir en directe per TAC 12 TV, la televisió pública del Camp de Tarragona.