Dijous, 19 de juny de 2025
És notícia

[VÍDEO] L’incendi de Roda de Berà obliga a confinar tot un carrer

Avatar photo

Almenys 18 dotacions treballen per apagar el foc, que ha obligat a tallar la línia R13 de Rodalies

Un incendi forestal a prop de l’autopista AP-7 i de la via del tren a Roda de Berà  ha obligat a mobilitzar aquest diumenge a la tarda almenys 18 dotacions dels Bombers de la Generalitat, tres de les quals aèries.

Segons ha informat el cos, s’ha demanat el confinament dels veïns més propers a la zona de les flames, ja que hi ha habitatges a l’entorn. Concretament, s’ha confinat el carrer Àries de la localitat, situat a la urbanització Berà Mar.

El flanc dret progressa per l’acció del vent i el cap del foc s’ha aturat a la via del tren, per la qual cosa els Bombers han demanat que es talli la catenària i la circulació de combois per aquest tram, que uneix Lleida i Barcelona per Valls. Protecció Civil ha posat en prealerta el pla per emergències en el transport de viatgers per ferrocarril (Ferrocat) per la interrupció del servei de la línia regional R13 de Rodalies de Catalunya entre Roda de Berà i Sant Vicenç de Calders.

El telèfon d’emergències 112 ha rebut com a mínim 202 trucades alertant de l’incendi, del qual s’ha rebut l’alerta a les 17.12 hores. Segons el Servei Català de Trànsit, no hi ha afectació a la circulació per l’AP-7.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tragèdia: Mor el nen de 5 anys que va caure a una piscina

Notícia següent

[VÍDEO] Incendi al costat de l’AP-7 obliga a confinar gent i talla vies de tren

Notícies relacionades