VÍDEO | Ensurt al Càmping Trillas de Tarragona: crema completament una autocaravana

En el moment de l'incendi, el càmping es trobava ple de visitants

21 de març de 2026 a les 17:08h
Actualitzat: 21 de març de 2026 a les 18:20h
Incendi Camping Trillas

Els Bombers de la Generalitat han extingit aquest dissabte un incendi en un càmping situat a la zona de la platja de Tamarit, a Tarragona, que ha acabat amb una autocaravana completament destruïda.

L’avís s’ha rebut a les 14.09 hores a través del telèfon d’emergències 112, fet que ha activat un dispositiu amb cinc dotacions de bombers. Tot i això, en un primer moment, els agents de la policia local d'Altafulla amb l'ús d'extintors han treballat en l'incendi. Tot seguit, els bombers s'han sumat a les tasques per controlar i extingir les flames, que han afectat totalment el vehicle. 

El foc s’ha declarat dins d’un càmping amb alta ocupació, però no ha estat necessari desallotjar les persones que s’hi trobaven. Segons han informat fonts dels Bombers, la situació s’ha pogut gestionar sense que el foc s’estengués a altres instal·lacions.

Fins al lloc també s’hi ha desplaçat el Sistema d'Emergències Mèdiques de manera preventiva, tot i que finalment no s’han registrat ferits ni atencions sanitàries.

L’incendi ha quedat completament extingit i no ha provocat danys personals.