A la venda 6.000 m² per poder construir nous pisos socials a Tarragona

L'Ajuntament ha posat un solar a la venda amb un preu de sortida de 3 milions d'euros que permetria construir habitatges socials al solar del costat

15 d'abril de 2025 a les 15:11h

El dia 23 d'abril, l'Ajuntament de Tarragona tornarà a posar a la venda la finca núm. 93765, situada al carrer Joan Fuster i Ortells, a la Vall de l'Arrabassada. El solar té una superfície de 2.669 m² i un volum edificable de 6.000 m² de sostre.

El conseller d'Urbanisme Nacho García ha destacat que “des del govern municipal estem treballant des de nombrosos fronts per garantir l'accés a l'habitatge i la venda d'aquest terreny ens permetrà tenir prou recursos per poder tirar endavant la construcció d'habitatge social al solar del costat, que és un dels que vam incorporar al programa de reserva de sols de la Generalitat”.

La venda es farà per subhasta pública amb un preu de sortida de 3.001.050,06 € amb la garantia que els recursos obtinguts per la venda es destinaran exclusivament a la promoció d'habitatge protegit.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit