Un vell conegut en l'òrbita del Nàstic de Tarragona: Manu García podria tornar per reforçar la porteria

El porter de 35 anys podria arribar lliure al Nou Estadi després de defensar la samarreta grana les temporades 21/22 i 22/23

17 d'agost de 2026 a les 16:47h
Actualitzat: 17 d'agost de 2026 a les 17:11h
Foto del Nàstic de Tarragona

El Nàstic de Tarragona arrencarà un nou curs a Primera RFEF el pròxim 30 d'agost a les 21:30 hores contra el Saragossa al Nou Estadi Costa Daurada. Tot i això, el club té per davant encara tres partits amistosos i feina a les oficines, ja que Xisco Campos necessita més reforços per tancar la plantilla. D'aquesta forma, una de les posicions més dèbils és la porteria, on solament està disponible el jove Gaizka Ayesa, qui també necessita competència immediata per donar el seu millor nivell. 

Tal com ha pogut conèixer La Ciutat, una de les opcions amb més possibilitats i que podria agafar força durant aquesta setmana és el retorn de Manu García. El porter va jugar al Nàstic de Tarragona entre el 2021 i el 2023 i actualment estaria totalment motivat i il·lusionat per viure una nova etapa al Nou Estadi Costa Daurada. A més, els seus 35 anys i una llarga trajectòria al futbol professional on ha jugat més de 260 partits en diferents equips podria aportar molta veterania a l'equip. 

Manu García aportaria molta experiència i lideratge al Nàstic de Tarragona

El Nàstic de Tarragona és el club on més partits ha jugat Manu Garcia en la seva carrera amb un total de 72 enfrontaments i des del seu primer moment es va consolidar com a titular indiscutible. Per si no fos suficient, en la seva primera temporada va jugar un paper fonamental per conduir l'equip fins a la final de la promoció d'ascens a Segona Divisió, on finalment van perdre contra el Villarreal CF B. Tot i això, durant la temporada 21/22 va realitzar un curs espectacular, deixant la porteria imbatuda en 20 partits i encaixant 26 gols en 38 partits

D'altra banda, la segona temporada i l'última de Manu Garcia amb la samarreta grana també va donar molts bons resultats a la porteria amb 38 gols encaixats i 13 partits imbatuts. Encara que les plantilles han canviat molt, aquest últim any el Nàstic va encaixar 49 gols i solament va deixar la porteria imbatuda en 9 ocasions, per la qual cosa Manu Garcia es posiciona com un dels millors porters que han jugat al club tarragoní aquests últims anys. 

Encara que no hi ha res tancat entre el club i el porter, Manu García aportaria competència immediata a Ayesa i també jugaria un paper molt important al vestuari. En la seva anterior etapa ja es va consolidar com una peça clau dins i fora del terreny de joc i molts han donat especial rellevància al seu paper com a líder. 

Vicent Abril s'allunya i Manu García guanya possibilitats

Des del club grana no descarten cap alternativa i un dels desigs de Tomeu Nadal era Vicent Abril. Tot i això, el porter del València Mestalla també hauria rebut ofertes del CE Sabadell i d'altres equips mentre intenta aconseguir un lloc al primer equip 'ché', per la qual cosa la seva arribada a Tarragona perd força amb el pas dels dies. A més, tenint en compte que Xisco Campos considera "ideal" comptar amb tres porters a la plantilla, l'opció de Manu García podria ser una solució immediata perquè encara no ha signat amb cap equip. 

D'aquesta forma, el tècnic del Nàstic manté plena confiança en Gaizka Ayesa, però ja ha expressat a la directiva la urgència per aconseguir més competència en aquesta posició. Quan falten poc menys de dues setmanes per l'inici de la competició, el club grana solament ha signat un porter i un vell conegut torna a ser-hi al radar. Per aquests motius, Manu García podria convertir-se ràpidament en una prioritat per Xisco Campos, incorporant-se de forma immediata a l'entitat de Tarragona per estar preparat per l'inici de lliga. 

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara