Dijous, 19 de juny de 2025
És notícia

Els veïns de Torredembarra podran aconseguir les noves targetes de zona blava a partir de demà

Avatar photo
Els preus vigents són els següents: 0,25 € per 10 minuts, 0,75 € per una hora i 1,50 € per dues hores
parquimetre-torredembarra

A partir del 14 de maig, la ciutadania podrà obtenir la nova targeta de zona blava i, a partir del 21 de maig, entraran en funcionament els nous parquímetres. La targeta de zona blava, amb 100 € de càrrega, es podrà obtenir a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament (pl. del Castell, 8) presentant una sol·licitud i fent una autoliquidació d’11 €. Es pot sol·licitar una targeta a l’any.

Els sol·licitants de la targeta han d’estar al corrent de pagament de l’impost de circulació. En un màxim de 48 h, es donarà d’alta al sistema informàtic. Amb els nous parquímetres, la targeta ja no és física. Els titulars veuran el seu saldo en els mateixos parquímetres una vegada introdueixin la matrícula. La regidora de Seguretat Ciutadana, M. Carmen Martín, ha destacat que «amb aquesta renovació modernitzem el sistema i en facilitem l’ús per a la ciutadania».

Els nous dispositius, un total de setze parquímetres que substitueixen els tretze anteriors, s’han instal·lat també als carrers del Mercat, de Girona i de Lleida (des del carrer Rodes fins a la plaça Catalunya), ampliant així la cobertura de la zona blava per donar coherència a l’eix comercial i millorar la gestió de l’aparcament. En total, Torredembarra compta amb 293 places.

Els parquímetres funcionen amb energia solar i permeten el pagament tant amb monedes com amb targeta, i també a través de l’aplicació mòbil elParking, facilitant-ne l’ús per part de ciutadans i visitants.

L’horari de funcionament de la zona blava és de dilluns a dissabte, de 9 a 13.30 h i de 17 h a 20.30 h, excepte festius. Els preus vigents són els següents: 0,25 € per 10 minuts, 0,75 € per una hora i 1,50 € per dues hores (temps màxim permès d’estacionament). La cancel·lació d’una sanció per excés de temps té un cost de 6 €.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
cap-infant-sense-comte-constanti

Les escoles de Constantí es preparen per a la iniciativa “Cap infant sense conte”

Notícia següent

Mor un home en patir un desmai mentre circulava amb la moto

Notícies relacionades