Dimecres, 16 d'abril de 2025
És notícia

Els veïns del Morell surten al carrer per commemorar el Dia Mundial de l’Activitat Física

Avatar photo
L’Ajuntament va programar diverses activitats gratuïtes a espais públics per fomentar la pràctica de l’esport i un estil de vida saludable
dia-mundial-esport-morell

Durant tota una setmana, l’esport ha estat el protagonista al Morell, amb la celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física, que es commemora cada 6 d’abril. Enguany, i sota el lema “És temps de moure’s”, l’objectiu era conscienciar tota la població de la importància de portar una vida activa, a totes les edats.

Per això, des de la regidoria d’Esports de l’Ajuntament del Morell es van programar activitats dirigides a l’aire lliure cada tarda, del 7 a l’11 d’abril. “El passatge de l’Esport va esdevenir punt de trobada, i les propostes van tenir força bona acollida”, exposa la responsable de l’àrea, Mònica Casas, que també incideix que “l’activitat física genera benestar i salut física i mental, prevé malalties i, sobretot, millora la qualitat de vida; i tot això és salut”.

Així, cada tarda es van poder fer un parell d’activitats gratuïtes, des de tono a tàbata, passant per step, zumba o fitball. La programació, a més, es va complementar amb un parell de xerrades al voltant de la pràctica esportiva.

Tot plegat, mostra el compromís de la regidoria de “promoure un estil de vida més actiu i saludable”, continua Casas que, malgrat la bona acollida, ja pensa en un replantejament d’aquesta celebració de cara a l’any que ve, per tal de fer-la molt més atractiva.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Un nen en un kart

En estat crític un noi de 15 anys en un accident de kart

Notícia següent

El Teatre Capitol ressuscita com a emblema cultural de la Rambla

Notícies relacionades