L'AP-7 ha estat la principal notícia a Tarragona aquest matí per les obres d'emergències que requereix el tram a l'altura de Cambrils. Els treballs a la via s'allargaran durant dos mesos per reforçar el drenatge, però aquesta tarda la rellevància li ha robat un accident a l'A-7 entre la Canonja i Vila-seca.
L'accident per encalç ha deixat dos vehicles afectats i un d'ells ha resultat bolcat al carril esquerre. Tal com ha recollit el Diari de Tarragona i ha informat el Servei Català de Trànsit, l'accident ha tingut lloc en sentit Cambrils al voltant de les 14:30 hores i el detonant de l'accident haurien estat unes obres de manteniment de la via.
Dues dotacions de Bombers han ajudat a retornar el vehicle a la seva posició original
Fins al lloc dels fets s'han desplaçat dues unitats dels Bombers de la Generalitat que han treballat conjuntament per tornar el vehicle bolcat a la seva posició original. Afortunadament, no hi havia persones atrapades a l'interior encara que sí que hi ha dues persones ferides lleus a causa de l'impacte.
Finalment, després de traslladar el turisme que havia bolcat fins a un lloc segur, els equips d'emergències han tornat a rehabilitar el carril esquerre de l'A-7 al voltant de les 15 hores. D'aquesta forma, les retencions s'haurien anat reduint amb el pas dels minuts i l'espectacular accident ha quedat en un ensurt.
