Els Bombers de la Generalitat treballen en l’extinció d’un incendi declarat en un habitatge d’un edifici al carrer Jaume I de Tarragona, a la Part Baixa.
El foc s’ha originat poc abans de les 10:31 h del matí d’aquest divendres, 16 de maig, moment en què els serveis d’emergències han rebut diversos avisos sobre un habitatge d’on sortien fum i flames.
Fins al lloc s’han desplaçat diverses dotacions dels Bombers, així com la Guàrdia Urbana de Tarragona i efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) de Tarragona.
Segons les primeres informacions, l’origen del foc es trobaria en una de les habitacions de l’habitatge. Els serveis mèdics han atès diverses persones per inhalació de fum, però es desconeix si hi ha ferits de gravetat.
El fum i l’ampli desplegament dels serveis d’emergència ha despertat la curiositat dels ciutadans de Tarragona, alguns dels quals s’han desplaçat a la zona per veure què passava. Les forces policials s’han encarregat de bloquejar la zona per permetre que els serveis d’emergència actuïn.