Dimecres, 18 de juny de 2025
És notícia

Troben a Tarragona el nen de 4 anys desaparegut a Múrcia a principis de maig

Avatar photo
La dona havia estat condemnada prèviament a vuit mesos de presó per maltractaments cap al pare

Després de més de tres setmanes d’angoixa i incertesa, el petit Bernardino, de només quatre anys, ha pogut tornar a casa amb el seu pare. El nen havia desaparegut el 4 de maig a Molina de Segura, a Múrcia, i finalment ha estat localitzat sa i estalvi a Tarragona, on es trobava amb la seva mare, que se l’havia emportat sense autorització.

Segons han informat fonts familiars, la mare no tenia la custòdia del menor, que correspon legalment al pare. De fet, la dona havia estat condemnada prèviament a vuit mesos de presó per maltractaments cap al pare, un dels motius pels quals aquest havia obtingut la custòdia.

Un cop se’n va saber la localització, la família paterna es va desplaçar immediatament a Tarragona la matinada passada per recollir el nen. Tant la mare com l’àvia materna han estat detingudes per un presumpte delicte de segrest parental.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
manifestacio-tarragona-centre-atencio-primaria

Els veïns dels barris de Ponent demanen la construcció d’un Centre d’Urgències d’Atenció Primària

Notícia següent
concurs-punt-llibre-encamp

Més de 150 persones participen en el 14è Concurs de creació de punts de llibre d’Encamp i el Pas de la Casa

Notícies relacionades