Topher Triviño i Javier Navarro s’han proclamat campions del III Open Nacional de pàdel en cadira de rodes by Vopak Terquimsa. Competició que, per tercer any consecutiu, s’ha celebrat a la demarcació de Tarragona i que ha tingut com a escenari les pistes del Global Padel Sports de Reus.
Triviño-Navarro s’han imposat a la final als subcampions, Òscar Agea i Mimoun Laslaa, amb un marcador de 6-2 i 7-5. Els guanyadors d’aquesta edició ja saben què és assaborir les glòries d’aquest triomf, ja que en la prova celebrada el 2024 al Global Padel Sports també van aconseguir la victòria. A nivell local, el número 2 de Catalunya, Marc Garcia, que ha disputat la prova juntament amb Iñaki Ramperez, ha finalitzat en setena posició després d’haver d’abandonar l’eliminatòria de quarts de final per lesió.
Eduard Garcia, propietari del Global Padel Sports, ha fet balanç del III Open Nacional de pàdel en cadira de rodes by Vopak Terquimsa: «hem gaudit d’un veritable espectacle esportiu com és el pàdel en cadira de rodes. Agrair les 15 parelles participants pel seu esforç i al públic que ha vingut a presenciar el torneig. Gràcies a Vopak Terquimsa pel suport ofert en aquesta edició i també a tots els col·laboradors; l’any vinent esperem poder repetir».
El patrocinador principal de la prova ha estat Vopak Terquimsa i també han col·laborat l’Ajuntament de Vila-seca, Pelvikali, Ortopèdia Rambla, Curto Advocats, Federació Catalana de Pàdel, Federació Espanyola de Pàdel, Head, Aitub, Més Net, Best Hotels, Garcia Riera, Restaurant del Mar, Aboccaperta i Padel Nuestro Tarragona.
