Arriba als Dijous d’estiu del Morell l’homenatge al concert popularitzat pels tres tenorsdurant els anys 90. “Els Tres Tenors” és un espectacle en què sonaran les peces méspopulars del repertori líric dividit en tres grans blocs: cançó napolitana i popular,àriesd’òpera i romances de sarsuela. Els tres tenors acompanyats pel pianista oferiran una proposta divertida, popular i de gran qualitat.
El concert tindrà lloc aquest dijous 31 d’agost a les 22 hores i al jardí de l’Ajuntament morellenc. L’entrada serà lliure i gratuïta.

Els Dijous d’estiu, que organitza cada any la regidoria de Cultura i festes del’Ajuntament del Morell, constaten l’aposta per la cultura fins i tot durant aquest mesfestiu per excel·lència. “La idea és que no s’aturin les cites culturals i que, tot i lesvacances, la ciutadania tingui opcions per sortir”, indica el regidor de l’àrea, Miquel Roig.
La pròxima i última cita del cicle serà dijous 7 de setembre, una jornada que començaràa les 18 hores a la plaça de l’Era del Castell, amb una trobada folklòrica entre l’AssociacióEmbruix i l’Associació Cultural i Sardanista del Morell i el grup “Folklore EnsembleOrgonina” d’Eslovàquia. La cirereta del pastís la posarà l’actuació d’aquest últim grup,a les 20 hores i al jardí de l’Ajuntament, en el marc de les 51es Jornades Internacionals Folklòriques de Catalunya (ADIFOLK).
