Divendres, 24 de gener de 2025
És notícia

El tramvia del Camp de Tarragona ja és una realitat

Avatar photo
S’ha aprovat el finançament de la integració urbana de la primera fase, que afecta Cambrils, Vila-seca i Salou

El tramvia del Camp de Tarragona serà una realitat. El Govern de la Generalitat ha aprovat el finançament de la integració urbana de la línia ferroviària del TramCamp a Cambrils i Vila-seca, que serà la primera fase del projecte, i es preveu que a l’acord de Govern de la setmana que ve s’aprovin també les plurianualitats econòmiques previstes en el conveni amb l’Ajuntament de Salou.

D’aquesta manera, el Govern finançarà les obres d’urbanització necessàries per aconseguir la integració urbana i paisatgística de la línia tramviària i l’adequació dels espais adjacents al tramvia. També permetrà amb aquestes actuacions la recuperació dels antics terrenys ferroviaris i la seva integració en la trama urbana.

El Govern avança així amb el compromís d’impuls de la primera fase del tramvia del Camp de Tarragona, conjuntament amb l’aprovació definitiva del Pla especial urbanístic del tramvia per la Comissió d’Urbanisme de Tarragona, realitzada el passat 4 de desembre. La redacció en curs dels projectes del tramvia permetrà pròximament la licitació de les obres, d’acord amb la programació prevista.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
hospital salt

L’hospital Santa Caterina de Salt vol introduir el peix de proximitat en els menús dels pacients

Notícia següent
botiga-invisible-vilafranca-penedes

Vilafranca del Penedès impulsarà el talent jove amb la “Botiga de l’Invisible”

Notícies relacionades