Dimecres, 12 de febrer de 2025
És notícia

Torredembarra inicia una nova edició de l’Escola de Famílies

Avatar photo

És una iniciativa que s’emmarca en el Pla Educatiu d’Entorn i que ara celebrarà una segona edició

La Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Torredembarra presenta la segona edició de l’Escola de Famílies, iniciativa que s’emmarca en el Pla Educatiu d’Entorn. La regidora d’Educació, Maria Gual, ha explicat que es compta amb la col·laboració de les associacions de mares i pares i de famílies de tots els centres educatius del municipi i del Servei d’Orientació i Acompanyament a les Famílies (SOAF) del Consell Comarcal del Tarragonès.

 

També es compta amb el suport de la Diputació de Tarragona i del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya. S’han preparat dues propostes que enguany seran en format taller per promoure una participació més activa i aniran a càrrec de professionals de la psicologia, teràpia familiar i treball social, especialitzats en gènere i intervenció amb família, infància i adolescència.

 

L’objectiu és orientar i acompanyar a les famílies en el camí de la criança dels seus infants, facilitant un espai de reflexió on es treballin conjuntament els dubtes i inquietuds que es generin durant el taller.

 

Programa

– 6 de febrer, de 17 a 18.30 h, a l’Institut Ramon de la Torre: Taller de parentalitat positiva «Escoltem-nos» que tractarà sobre l’observació, el respecte, l’escolta activa i els estils de comunicació. Està dirigida a mares i pares amb fills i filles que estudien ESO i batxillerat.

 

– 13 de març, de 17 a 18.30 h, a l’Escola Antoni Roig: Taller «Tot no pot ser» que tractarà sobre normes i límits, dirigit a les famílies amb fills i filles a partir dels 2 anys, infantil i primària.

 

Els temes dels tallers han estat escollits a partir d’una enquesta realitzada pel Pla Educatiu d’Entorn de les famílies del municipi amb infants de 2 a 17 anys.

 

Les sessions són presencials i gratuïtes i resten obertes a totes les famílies de Torredembarra. Cal inscripció prèvia. Per al primer dels tallers la inscripció s’ha de fer en aquest formulari https://bit.ly/3kIfBr1.

 

Més endavant s’obrirà la inscripció per al segon taller. Informació actualitzada:

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un matrimoni mor amb una hora de diferència després de 50 anys junts

Notícia següent

VÍDEO: Mor un indigent en cremar-se el contenidor on dormia

Notícies relacionades