Dilluns, 28 d'abril de 2025
És notícia

Torredembarra fa una crida a bars i restaurants per participar en el 1r Festival Gastronòmic

Avatar photo
Tindrà lloc el 18 de maig al passeig de Rafael Campalans

La primera edició del Festival Gastronòmic és la nova activitat que estrenarà Torredembarra el pròxim 18 de maig, organitzada per l’Ajuntament a través de la Regidoria de Turisme i Comerç. Es tracta d’un esdeveniment obert a tots els establiments de restauració del municipi amb l’objectiu de promocionar les seves especialitats culinàries. Per aquest motiu, s’ha obert un termini perquè els establiments mostrin el seu interès a participar-hi.

Dades organitzatives

  • El 1r Festival Gastronòmic de Torredembarra tindrà lloc el 18 de maig, al passeig de Rafael Campalans (davant de l’Oficina de Turisme), de 18 a 01 h.

  • Cada restaurant o bar participant oferirà una tapa que tindrà un preu de venda d’entre 3 i 6 €.

Condicions per participar-hi

  • La participació no tindrà cap cost per als establiments participants.
  • L’Ajuntament proporcionarà a cada participant un estand de 3x3m rotulat amb el nom de l’establiment (es facilitarà un màxim de 20 estands).

  • Cada establiment s’haurà d’encarregar de portar el personal i els estris necessaris (fogons, microones, menatge, vaixella…) per cuinar, servir i cobrar la tapa.

  • Les begudes es vendran en els estands dels cellers participants (els/les restauradors/es únicament serviran la tapa).

  • L’Ajuntament s’encarregarà de l’organització i dinamització de l’acte (difusió, promoció i activitats complementàries).

Com participar-hi

Fins al 4 d’abril, cal aportar la següent informació:

Nom de la tapa, ingredients i al·lèrgens.

Presencialment: Oficina de Turisme (pg. Rafael Campalans, 10). De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.

Per correu electrònic: [email protected]

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Els Manaies de Blanes desfilen amb més de 2.000 soldats romans a Banyoles

Notícia següent

La trobada d’autocaravanes estima en més de 65.000€ el seu impacte econòmic a Amposta

Notícies relacionades