Divendres, 16 de maig de 2025
És notícia

Torredembarra dona inici al Carnaval amb l’arribada de Ses Majestats Carnestoltes

Avatar photo
En total, hi participaran prop de 1.700 persones

Amb l’arribada de Ses Majestats Carnestoltes, que estrenaran carrossa, aquesta tarda de Dijous Gras Torredembarra comença la celebració del Carnaval al municipi, que es perllongarà fins al 13 de febrer. Finalment, les rues comptaran amb 18 carrosses després que una de Banyeres del Penedès i un altra d’Albinyana s’hagin donat de baixa. Pel que fa a comparsesen seran 4 amb la incorporació d’una altra de Torredembarra. En total, hi participaran prop de 1.700 persones.

Carrosses

Torredembarra: Ses Majestats Carnestoltes, ASR, La Cucanya, EKeSI, Los Too Locos, Estrambolicos 2.0, Els Animats, Alegría Carnavalera, Spaindereta, Colla Jordi’s, La Ferralla i La Xatarra.

Altres poblacions: Karallots del Vendrell, Carnavaleros del Vendrell (només a la rua de diumenge), Tocats de l’ala (Roda de Berà), La Disbauxa (Roda de Berà), La Jarana Any 24 (Roda de Berà) i Los Tintineadores.

Comparses: Associació La Matinada (Torredembarra), Torrembolics (Torredembarra), Amics de la Nou (La Nou de Gaià) i Si lo sé no vengo (Torredembarra).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Raíz trenca un silenci de sis anys i tornarà al món de la música

Notícia següent

La URV presenta la seva agenda d’activitats per l’11-F

Notícies relacionades