L’Ajuntament de Tarragona ha d’abordar la situació de l’edifici del Teatre Metropol, ubicat al número 46 de la Rambla Nova, que ha estat ocupat per tres persones. Així ho informa el Diari de Tarragona, assegurant també que el consistori és coneixedor d’aquesta situació i ha posat en marxa un protocol per protegir aquest edifici considerat Bé Cultural d’Interès Local.
D’altra banda, es tracta d’una qüestió de seguretat. L’actual estat d’aquest edifici suposa un perill per als mateixos ocupants i s’hauria d’abordar la reforma de l’immoble que, segons la Conselleria de Cultura, es podria convertir en una escola municipal de teatre.
Cal destacar que l’Ajuntament va tapiar la porta fa dos mesos, però el cadenat que protegia l’entrada ha estat substituït per una cadena. Fonts del consistori han declarat a l’esmentat mitjà que estan treballant conjuntament amb Serveis Socials i la Guàrdia Urbana per trobar una solució.
Calculen que els nous ocupants de l’edifici van arribar fa, aproximadament, un mes, provinents de Barcelona. Tot i que no són conflictius, suposen un problema per a la conservació d’un edifici històric al centre de la capital tarragonina.