Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

L’Open GMI Experiencies del Golf Costa Daurada rep més de 160 participants

Avatar photo
La tercera edició va continuar organitzant competicions de golf i pàdel simultàniament en una jornada festiva a les instal·lacions del Golf Costa Daurada
golf-costa-daurada-open-gmi-experiences

Més de 160 jugadors, entre convidats i socis del Club, han pres part a la tercera edició de l’Open GMI Experiencies, celebrat al Golf Costa Daurada. La peculiaritat d’aquesta cita esportiva rau en el fet que es tracta d’una competició multidisciplinària amb tornejos simultanis de golf i pàdel.

Així, a l’apartat de golf s’ha jugat sota la modalitat individual stableford, amb sortida a tir a les 9 del matí i avituallament al forat 9. A la mateixa hora ha començat la prova de pàdel, on cada parella ha disputat tres partits de 30 minuts, més una fase final.

Tots els inscrits han rebut un complet welcome pack amb boles de golf, pilotes de pàdel, gorra i polo.

Un cop finalitzats els tornejos, a l’hora de dinar, els jugadors han tingut a la seva disposició un córner d’hamburgueses, un altre de frankfurts, un de pernil i barra lliure de begudes, refrescos, vermut, cervesa i vi a la food truck.

El repartiment de premis i un complet sorteig de regals han posat el punt final a un Open que és tot un referent al calendari esportiu del Club.

RESULTATS DE GOLF

  • Millor resultat Scratch: Gerardo Galnares
  • Millor resultat Hàndicap Inferior: Jaume Nicolás
  • Millor resultat Hàndicap Superior: Mayo Lorda
  • Millor resultat Dama: Mayo Lorda

RESULTATS DE PÀDEL

  • Primera masculina: José Luis Manglano / Joan Figueras.
  • Segona masculina: Pablo Vaquer / Sergo.
  • Primera femenina mixta: Íngrid Canturri / Artiom Olivar.
  • Segona femenina mixta: Tere Auqué / Nuris Fernández.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Dona trista amb el fill petit

Noemí, al carrer amb 3 fills petits perquè ningú li lloga un pis

Notícia següent
Insulina

Mor una nena d’onze anys i en situació de vulnerabilitat per un coma diabètic

Notícies relacionades