Dimarts, 23 d'abril de 2024
És notícia

L’àrea de Benestar, Serveis Socials i Igualtat habilita un nou telèfon d’atenció a la ciutadania de Salou

Avatar photo

S’ha posat a disposició una nova línia per a Serveis Socials, a través de la qual els salouencs i les salouenques podran fer les seves consultes

L’àrea de Benestar, Serveis Socials i Igualtat de l’Ajuntament de Salou ha incrementat les vies telemàtiques d’atenció a la ciutadania, amb la voluntat d’oferir serveis que ajudin, a nivell individual, els veïns i veïnes del municipi a fer front a la situació excepcional ocasionada per l’estat d’alarma, arran la crisi sanitària de la COVID-19.

En aquest sentit, s’ha habilitat un nou telèfon d’atenció de Serveis Socials, el 687 209 381, que se suma al ja existent 977 30 92 05. Es podrà trucar de dilluns a divendres, en horari de 9 h a 15 h.

També s’ha posat a disposició de la ciutadania el correu electrònic [email protected] per a aquelles peticions que no puguin ser gestionades per la via telefònica.

Cal esmentar, a més, que les educadores i les treballadores socials realitzen trucades, diàriament, a persones i famílies vulnerables, per donar informació, orientació i estratègies que poden ajudar a facilitar l’estada al domicili.

L’àrea també ha intensificat les coordinacions i el treball en xarxa amb tots els recursos i serveis del territori, per reconduir situacions difícils, provocades per l’emergència sanitària.

Segons ha manifestat l’alcalde de Salou, Pere Granados, “des de l’Ajuntament de Salou estem reforçant totes les vies telemàtiques d’atenció a la ciutadania, per tal que els salouencs i les salouenques puguin continuar realitzant les seves consultes, sense sortir de casa, de la forma més àgil i eficaç possible”. El batlle ha reiterat la “important corresponsabilitat que tenim per pal·liar la propagació del virus, i la millor manera per poder-ho fer és quedant-nos a les nostres llars”.

Per la seva banda, la regidora de Benestar, Serveis Socials i Igualtat, Estela Baeza, ha assenyalat que “amb l’habilitació d’aquest nou telèfon pretenem donar vies de comunicació complementàries a les ja existents anteriorment, per poder donar resposta als dubtes, tràmits o demandes que pugui tenir la nostra població, durant aquests difícils moments per a la ciutadania”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Guàrdia Urbana de Lleida denuncia 378 persones per saltar-se el confinament

Notícia següent

Les comarques gironines superen les 300 morts per coronavirus des de l’arribada de la pandèmia

Notícies relacionades