Dissabte, 20 d'abril de 2024
És notícia

L’Ajuntament de Salou continua ampliant el nombre de serveis disponibles a la Seu electrònica

Avatar photo

Entre els nous tràmits implementats, destaquen les gestions sobre el Padró d’habitants, on se n'han incorporat 13 de nous; i els relatius a llicències i tributs, amb 5 de nous

L’Ajuntament de Salou continua ampliant el nombre de serveis disponibles a la Seu electrònica. El confinament decretat per tal de fer front a la crisi sanitària actual, juntament amb la suspensió de l’atenció presencial a les administracions públiques, ha fet necessari potenciar l’administració electrònica, per tal de donar resposta a les demandes ciutadanes en matèria de tramitació administrativa. En aquest sentit, els canals telemàtics del Consistori disposen dels serveis necessaris per recollir i tramitar amb normalitat les sol·licituds registrades.

El Departament de Qualitat, en col·laboració amb la resta de departaments de la Corporació, treballa de manera prioritària, des de l’inici de l’estat d’alarma, en la millora contínua dels serveis de la Seu electrònica per tal d’oferir solucions àgils i segures a les peticions presentades per les persones interessades, sobretot en relació amb la tramitació d’ajudes.

L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha explicat la importància de “no deixar cap sol·licitud sense la resposta adequada”, i de “sumar esforços per prestar l’assistència necessària a la ciutadania”.

Entre els nous tràmits implementats durant l’estat d’alarma, destaquen les gestions sobre el Padró d’habitants, on s’han incorporat 13 nous tràmits, i els relatius a llicències i tributs, amb 5 de nous.

Durant el mesos de març i abril, s’han implementat els següents serveis:

– 22 nous tràmits disponibles a la Seu electrònica: https://seu.salou.cat

– Servei específic d’assistència en la tramitació electrònica: Tel 687 20 93 56 / correu electrònic [email protected]

– Servei d’atenció telefònica i per videoconferència: Tel 977 30 92 00 / 977 30 92 92

– Assistent virtual (xatbot) per resoldre dubtes sobre la COVID-19, a través de la pàgina web corporativa www.salou.cat

– Servei d’assistència per a la identificació digital a través del sistema idCat mòbil.

Cal dir que els serveis d’assistència i d’atenció telefònica a la ciutadania presten una mitjana de 75 atencions al dia.

El regidor delegat de Serveis Generals, Jesús Barragán, ha manifestat que “des de l’inici del confinament s’ha tingut una especial atenció als canals telemàtics, per tal de donar una resposta de qualitat a les necessitats ciutadanes a través de mitjans no presencials”.

L’Ajuntament de Salou continua treballant en la prestació de serveis multicanal, accessibles i simplificats, amb l’objectiu de donar resposta a la ciutadania, d’acord amb les circumstàncies actuals.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Paeria de Lleida triplica l’ajuda econòmica a famílies per a aliments durant l’estat d’alarma

Notícia següent

Vila-seca en Comú recolza les propostes dels comerciants de la Pineda

Notícies relacionades