Els pobles del Priorat continuen retirant la neu acumulada amb excavadores i tractors

14 de gener de 2021 a les 14:53h

Els pobles del Priorat continuen treballant de forma intensa per retirar dels carrers, carreteres i camins el més de mig metre de neu que hi va deixar el temporal Filomena el cap de setmana passat.

En municipis com Falset i Marçà les brigades municipals i operaris treballen a contrarellotge amb l'ajuda de grans excavadores i tractors per traslladar la neu a zones apartades de la via pública.

El sol i les temperatures més altes contribueixen a anar fonent la neu a poc a poc i eviten la formació de plaques de gel als carrers.

Els paisatges de la comarca continuen tenyits de blanc i als boscos s'observa un gran nombre d'arbres amb branques trencades, així com oliveres. Les vinyes també continuen sota la neu.

Sobre l'autor
ACN
ACN
Veure biografia
El més llegit