El barri del Port de Tarragona, concretament el carrer d’Apodaca, va ser escenari d’una nova baralla entre joves i adolescents, que els veïns van enregistrar en vídeo. Va ser el passat dimarts al vespre i ho va denunciar a les xarxes socials l’usuari de twitter @MaLajovir.
“Ahir la nit a @BarridelPort @AdanTgn ja hi vam tornar a ser-hi. Més baralles i la GU sense aparèixer. Un día d’aquests això acabarà malament… @TGNAjuntament encara que hi ha gent com el @TGN_Electoral què no ho vulgui veure…” és el contingut de la piulada.
L’usuari apel·la a l’Ajuntament i més concretament a la consellera Montse Adán per tal que posin fil a l’agulla amb el problema d’inseguretat que, al seu entendre, hi ha en aquest barri.