Grans Hotels de Catalunya, el grup hoteler nascut de la fusió de Costa Brava Hotels i Blau Verd Hotels, ha anunciat la seva expansió a la província de Tarragona, amb l’objectiu d’ampliar la seva presència a tot Catalunya. Aquesta nova etapa ve acompanyada d’una facturació provisional de gairebé 25 milions d’euros per aquest any, consolidant el grup com un dels principals actors del sector turístic català.
Jordi Mias, president de Grans Hotels de Catalunya, ha destacat que Tarragona és una àrea estratègica per al creixement del grup. “El nostre objectiu és continuar creixent com a grup i incorporant nous membres i territoris per poder oferir al client un ventall de possibilitats d’allotjament divers i amb propostes a les quatre províncies catalanes”, ha explicat Mias. El grup ja està mantenint converses amb diversos establiments de la zona per incorporar-los a la seva xarxa.
Amb l’objectiu d’arribar als 50 hotels en els pròxims cinc anys, Grans Hotels de Catalunya continua la seva expansió per tot el territori català, després de tenir un èxit destacat a la Costa Brava, Girona i altres regions. L’arribada a Tarragona forma part de la seva estratègia per diversificar la seva oferta i establir-se com a líder en l’allotjament turístic de qualitat.
El grup ha aconseguit augmentar significativament les seves vendes a través dels canals en línia, consolidant-se com la plataforma més visitada per escapades a Catalunya. La seva web, que ja està guanyant popularitat, preveu arribar a més de milió d’euros en vendes durant la pròxima temporada.
A més de la seva expansió geogràfica, Grans Hotels de Catalunya aposta per la diversificació de l’oferta, amb propostes innovadores com rutes de cicloturisme i senderisme combinades amb allotjament, segons ha avançat el Diari de Tarragona. La zona de Tarragona, especialment l’àrea del Priorat, es presenta com una de les àrees estratègiques per al desenvolupament d’aquest tipus de productes.