Tarragona, un destí cosmopolita

Avatar photo

Tarragona forma part de la campanya de promoció internacional de Turespaña “Spain is part of you”

La ciutat Patrimoni de la Humanitat, Tarragona, estarà present a la nova campanya turística internacional del Ministeri de Turisme, Turespaña “Spain is part of you”. La regidora de Turisme, Inma Rodriguez, juntament amb el director de Turespaña, Manuel Butler, han presentat la inserció del nou destí a la nova campanya de projecció turística internacional d’Espanya. La capital de província reuneix tots els requisits per atreure al públic objectiu de l’acció de promoció, i durant 5 anys apareixerà en tots els productes de la campanya.

“La col·laboració no és fruit de l’atzar sinó que va ser un camí que va iniciar a finals de l’any passat i principis del 2018 de manera conjunta el Patronat de Turisme i Turespaña”, apunta la consellera. Aquest treball sinèrgic va néixer al marc de la primera jornada “Mercados turísticos emisores” celebrada per primer cop a Tarragona el passat 23 de març del 2017. En aquest esdeveniment es va presentar que a partir d’aquell moment l’Ajuntament de Tarragona i el Ministeri de Turisme començarien a treballar colze a colze per rellançar la marca de Tarragona. L’estil de vida de la ciutat mediterrània s’associa al target de la campanya internacional, el turisme cosmopolita. Un públic que viatja per totes les ciutats al llarg de l’any, que té un poder adquisitiu elevat i que els seus interessos estan enfocats a l’estil de vida, el comerç i la cultura de la ciutat visitada.

Inma Rodriguez apunta que gràcies aquesta campanya “podran captar un client potencial que té les motivacions que ofereix Tarragona, un destí turístic els 365 dies de l’any”.  Rodriguez explica que “el treball conjunt ha sigut constant i comença a donar fruits”. A llarg d’aquest any ja hi ha hagut diferents accions i campanyes que han obtingut el recolzament de Turespaña com les accions per donar suport a Tarragona Patrimoni de la Humanitat.

Gràcies a la campanya Turespaña “Spain is part of you” Tarragona es benificiarà de la seva projecció per mitjà de suports tradicionals i a través de les xarxes socials a nivell internacional.

El director de Turespaña, Manuel Butler, ha assenyalat que “són sis anys d’estudis de mercat que garanteixen un millor rendiment d’aquesta nova campanya turística”. La campanya en qüestió estarà present a 47 mercats diferents i la difusió per mitjà de les xarxes socials tindrà un abast a 8 mercats turístics com Estats Units, Regne Unit, França, Alemanya, entre altres. L’estratègia turística es basa amb els logaritmes que utilitzen les diferents xarxes socials per tal de motoritzar els turistes potencials. Butler explica com apareix la campanya a Internet: “les cookies de les pàgines webs ens permeten saber en quina situació es troba el nostre target objectiu, d’aquesta manera el missatge de la nostra campanya es va modulant per tal d’atreure l’atenció”.

Tarragona és un dels pocs destins turístics que han estat afegits a la nova campanya. El director de Turespaña apunta que la ciutat encaixa amb el turisme cosmopolita que volen captar per oferir productes de qualitat i diferenciats, ser ciutat Patrimoni de la Humanitat i ciutat AVE.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Front comú entre Tarragona i Reus per exigir l’impuls ferroviari a Foment

Notícia següent

Els rodencs decidiran part del pressupost municipal

Notícies relacionades