La Diputació de Tarragona impulsarà una campanya per atreure turisme de proximitat

Es farà coordinadament amb l'Agència Catalana del Turisme i els sectors públic i privat

Imatge de la façana de la Diputació de Tarragona. ACN

La Diputació de Tarragona impulsarà una campanya de promoció de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre per atreure turisme català i estatal. Així ho ha anunciat l’organisme en unes trobades telemàtiques amb un centenar de representants del sector públic i privat de la demarcació que s’han fet aquest dijous. La campanya es difondrà en diferents formats subratllarà el posicionament de les dues principals zones turístiques de la demarcació com a destinacions familiars acollidores i segures per passar-hi les vacances. La presidenta de la institució, Noemí Llauradó, ha transmès un missatge de confiança als assistents davant un escenari d’incertesa per la crisi de la covid-19.

Les dues reunions d’aquest dijous venen precedides pels altres contactes que la Diputació de Tarragona ha mantingut amb diferents àmbits del turisme de la demarcació des de l’inici de l’estat d’alarma, en els quals s’han pogut recollir les inquietuds del sector. “Atesa l’actual incertesa que ens atemoreix, cal que siguem valents, resilients i creatius, adaptant-nos a aquest moment amb tota la nostra força i totes les nostres fortaleses, les que hem treballat junts durant tots aquests anys”, ha assenyalat Llauradó.

La presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé ha destacat que “hem redissenyat la nostra estratègia de comunicació i promoció per posar-la al servei de la nova situació arran de la pandèmia i de les seves conseqüències en el sector turístic. Ho fem amb una estratègia coordinada amb l’Agència Catalana de Turisme i d’acord amb els agents públics i privats del sector”, ha indicat.