El Tió de Nadal ja es pot visitar als carrers de Tarragona

Els nens i nenes podran practicar abans de fer cagar el Tió aquesta nit

24 de desembre de 2024 a les 12:55h

El sopar del 24 de desembre és a les portes i això significa que el Tió de Nadal ja està a punt de portar els regals més esperats pels més petits. Abans d'això, els nens i nenes de Tarragona ja poden assajar i fer cagar al tió als carrers de la ciutat.

La programació de Nadal de Tarragona compta amb més de 200 actes i un dels més esperats del matí del dia 24 de desembre és la presència del Tió gegant als carrers de la ciutat. L'Ajuntament l'ha instal·lat a l'encreuament entre els carrers compte de Rius i August i ja són molts els nens i nenes que s'han apropat per practicar amb els bastons.

L'activitat ha iniciat a les 11 del matí i conclourà a les 14 hores, per la qual cosa encara hi ha temps per fer una última pràctica abans de la tan esperada nit. Tot i això, avui és el primer dia gran de les festes i durant tota la tarda hi haurà el Paszebra Vivent al Pla de la Seu donant la benvinguda al tan esperat Nadal.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo
Veure biografia
El més llegit